O-M-G

Matteprov idag. Trodde jag skulle dö. Jag HATAR ekvationer passionerat. Tänk er jättetrött och super flummig försöka lösa typ miljarder (23) sånna här uppgifter:

Heeeelt seriöst!!!!!!!!!! Jag var så jävla uttråkad och rastlös och okoncentrerad, ni vet den känslan man mååååste göra något man verkligen verkligen inte vill och så är man trött också. Så man vet inte om man ska skratta eller gråta. det känns ju nästan som man ska göra bådadera på samma gång. Om jag bara får preciiiis G så blir jag väääärldens gladaste. Om jag tvingas göra omprov(som jag är ganska säker på att jag kommer få göra:'(.. )så vet jag inte vad jag gör. Jag kommer antagligen självdö på plats!

Jag hatar ekvationer, har alltid gjort kommer alltid att göra!!!!!!!!!!!!!!!


Nu ska jag ta och bädda ner mig med kisemisen och filtar och kuddar och vila!
POSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0