Heeeej alla!!!

Hej raringaaar! Sjukt längesedan! Men nu har jag fan saknat att blogga för länge så nu är det dags igen!
 
Min sötnosade digitalkamera har varit lånad, men får tillbaka den förhoppningsvis ikväll(Y) Så då blir det sjukt mycket bilder och videoinlägg och sånt!!!!!!!!! Och det ääälskar vi! wawa känner mig helt  hyper nu typ;P. 

Så vad har hänt sen sist?! Inte mycket. Inget som är kul att skriva om iallafall, ni vet det vanliga bara, bada i mormors pool, leka med hamstern min<3

På torsdag händer en kul sak! Men det är hemligt tills vidare! Ni får veta när det är avklarat.




Men ni får ha det så bra puss på er<3

Kommentarer
Postat av: savannah

jag vet vad som händer (A)

2009-07-16 @ 05:25:54
URL: http://welensavannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0