Ny blogg!

Det hände så plötsligt det där med att skaffa blogg igår!
Har försökt mig på det innan, men inte riktigt orkat klurat ut hur det funkar!
Ska se om jag kanske klarar av det denna gånge!

Det var ju efter en underbar middag med min bästavän T på Harmony som vi mätta som tusan åkte hem till mig och skrattade oss halvt fördärvade av diverse roliga personer på youtube som vi började prata om bloggar.

Jag sa att jag haft blogg innan men inte förstod mig på det, och då erbjöd sig såklart min underbara vän att hjälpa mig lite!
Så nu har jag blogg igen! Vet bara inte riktigt vad jag ska skriva än!
Det blir nog om diverse vardagshändelser etc!

Men iallafall! Jag hoppas alla kommer ha en trevlig lördag och unna sig massa gott!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0