Onsdag!

Läste igenom mina inlägg och såg det att på ''Vardag och socker i sängen'' hade jag nämn onsdagen. Jag skulle ju berätta vad det var för ärende som var inplanerat. Jo, idag vart jag och mamma på resurscentrum för att hälsa på lärarna och se hur det ser ut just där. Sen pratade vi med Charlotte om hur det funkar där och så!

Det gick väldigt bra tycker jag. De är väldigt flexibla vad gällande ens scheman och alla har individuella scheman etc! Det verkar som ett kanonställe för mig att få en ny fräsch start på. Så jag får hoppas på att jag kommer in bara. Inte mycket mer att säga om det nu faktiskt! Känner mig inte särskildt språklig just nu. Men har ni några frågor så ställ dem och gå inte och undra och anta saker i onödan! Får jag frågor blir de besvarade!

Ha det bra!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0