Tidig morgon!

Imorgon, eller ja idag, så blir det upp tidigt för mig! Modern ska upp tidigt för att ta bussen till malmö! Och snäll som man är erbjuder man sig att gå upp tio minuter tidigare än henne för att brygga kaffe! Det blir nog att stanna uppe då, äta frukost och hoppa in i duschen! Sen ta det lugnt tills mormor kommer vid 13.30 ungefär! Då bär det av till henne för att fika o prata, längesen nu. Dock är det ändå förutbestämt vad vi ska prata om eller rättare sagt diskutera! När jag vet resultatet av diskussionen publiceras det! Inte förr! Men jag får lov att hoppas på att allt går bra och att min önskan uppfylls!

Så vill ni veta vad diskussionen handlade om läs min blogg imorgonkväll!
 
Ha det bra!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0