Vardag och socker i sängen!

Dagen har varit helt okej! Vaknade inte förrens vid 15.00! Så det var direkt upp, på med datorn sen ner och kolla på The Tyra Banks show! Inte världens roligaste ämne idag då det handlade om tjejer från sexindustrin och att försöka ta sig ifrån det o.s.v! Sen Blev det ANTM eller Americas Next Top Model som det fullt ut heter! Det är säsong 3 som går på trean nu, alltså inget nytt eftersom jag redan sett alla säsonger ett flertal gånger! I övrigt har dagen varit lugn och fin inga påtvingade planer eller så. Har SO läxa och Matte jag måste göra, men tänker ta mig ledigt från det tills på onsdag!

På onsdag har jag nämligen något inplanerat men det tar vi då! Jag brukar vara väldigt noga med att inte berätta sådana aktiviteter förrens efter det skett för att ingen ska veta vart jag håller hus! Då kan de inte heller komma och överraska mig så jag blir nervös och får panik! Faktiskt inte tänkt på det innan att det är därför jag gör så! Menmen man lär sig ibland av sitt beteende bara man tänker efter lite!

Socker i sängen!
Mitt rum är inte alltid så väldigt välstädat! Det blir ofta stökigt ganska fort efter att jag städat! Men det ser alltid värre ut än det är för det är bara att plocka undan och ställa rätt lite sen är det klart! I lördags var min underbaraste vän T här! Vi åt godis och ostbågar i stora lass, så nu när man drar benet över lakanet kan man känna sockret som river lite lätt! Ja, men hellre det än kattgrus iallafall!

Detta inlägget känns väldigt konstigt och dåligt skrivet egentligen!
Men det är allt jag känner att jag orkar just nu så det får bli så!

Ha det bra!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0