Att blogga.

Det som känns jävligt bra med att inte ha en känd blogg. Alls, alltså överhuvudtaget, inte ens läst av mina närmaste. Är att man inte känner någon press om att ''shit måste skriva fem inlägg idag så att jag inte förlorar läsare''.

Jag själv läser många bloggar, och jag tycker att många av dom har tappat sitt sting liksom. Det är inga bra bloggar längre. Men jag dömer dom inte. Man får väl andra intressen, har andra ''måsten''. Om bloggandet har blivit ett måste i vardagen är det dags att lägga ner. Även om man tjänar på det. Annars kommer det bara sluta med att man mår dåligt av det.

Jag själv har blogg, inte för att vara en del av bloggcommunity:T utan för att kunna se tillbaka när jag är äldre vad jag kände och har haft för tankar. Som en dagbok man inte kan bli av med.

Alla väljer givetvis själv vad de vill att deras bloggar ska innehålla, om det ska vara personligt eller handla om skönhet eller kanske om sport, eller en humorblogg, man skriver det man själv vill.

Jag hoppas på att bloggvärlden inte dör ut på iaf ett par år, men det återstår att se. Men till alla bloggare/bloggerskor kända som okända, gör det ni brinner för, brinn inte för det ni gör!

Ha en bra dag alla. PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0