29/09 -10

Jahaaa, höll ju på att glömma att jag ''har börjat blogga igen''. HaHA.

Iaf, dagen har varit ganska chill, sovmorgon, och nej det betyder inte att det är lättare att stiga ur sängen, mög.
Sen hade jag en lektion, med inga fler lektioner på schemat var det bara att snällt vänta ut håltimmen på ca 2 timmar innan vi skulle fotas i fem minuter sen kunde vi gå hem, EHEHE.

MEN jag, mija och tammie spenderade tiden väl hemma hos mija genom att fisa och fixa oss, eller ja, Jag fes:D

Väl hemma sen var jag sugen på något, så det fick bli vaniljvispen som var kvar sen igår,, gott!

Var även en modig flicka idag o la upp videor på utube, läskigt, aja, man får var lite modig ibland, sen krängde jag chips o kolla idol. Nyttig dag? nej inte direkt, det tar jag och mija igen genom att simma senare i veckan!

jaha, då var det nog inte mer för idag, jo jag är rödtott nu!! kanske kommer bild ngn annan dag, orkar itne fippla med det nu..

Men vi hörs väl imorgon eller ja, någon annan dag helt enkelt.

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0