My vagina is on fire!

Dagen dådå:

Började ganska blä, jobbigt att komma upp. Sen var det skola, där var det också lite (N).
Speciellt sen jag kom på att vi skulle ha education4life med treorna och jag var fett ofräsch. Aja. W/E

Sen blev det badhuset med hanna och mija, mycket trevligt. Sen hem slänga sig på soffan och halvsova.

Dagens idol (kval)!!!
O-M-G

Fattar inte hur fan dom kan ha tre så grymma killar i ett och samma program.

Shit alltså,
Geir: riktigt mogen och manlig röst, älskar den typen av röst. Fett grym.
Jimmy: även han levererade, dock var han snäppet till överambitiös vilket är lite minus. Men jag kan ju faktiskt inte neka till att hans röst är wow!
Olle: O-M-G , my vagina is on fire säger jag bara. Fyfaaan vad han levererade bra!! Shit alltså! Jag måste säga att jag håller på han ikväll efter det framträdandet! verkligen skitbra jobbat!

Så nu är det kväll, ska kolla lite på engelskglosorna och sen är det sova som gäller. Vi får se vad som sker imorgon.

Possar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0